Antreprenori locali. Familia Hriţcu a făcut afaceri de 2 mil. euro cu magazinele de deserturi Cuptorul Moldovencei şi Glazurai din Iaşi. „Vrem să intrăm pe nişa dulciurilor fără gluten”

Autor: Alina-Elena Vasiliu 26.02.2020

♦ Dacă la Cuptorul Moldovencei gama include 70 de produse de cofetărie-patiserie, Glazurai este un concept „to go”, vânzând miniprăjituri la cutie, ambalate ca un cadou.

Familia Hriţcu, proprietara lanţului de magazine cu deserturi Cuptorul Moldovencei din Iaşi, investeşte 40.000 de euro într-un local nou, sub brandul Glaz­urai, deţinut de aceiaşi antre­prenori.

„Noul magazin va avea şi laborator. Vrem să deschidem în aprilie, dar nu ştim dacă în prima sau în a doua parte a lunii. Mai avem o unitate Glazurai în mallul Palas din Iaşi, astfel că aceasta va fi a doua, stradală. În plus, ne gândim să transformăm unul din magazinele Cuptorul Moldovencei în Gla­zurai”, spune Nicoleta Hriţcu, unul dintre antre­prenorii care au creat acest business.