ZF Live. Ruxandra Antochi, fondator Bluzat: Estimez o cifră de afaceri de 1 milion de euro la final de 2020, plus 50% faţă de 2019. Aproximativ 30% din articolele produse sub brandul Bluzat în atelierul din Bucureşti merg spre export în ţări precum Israel, Olanda şi America

Autor: Alexandra Cepăreanu 02.03.2020

Brandul românesc de articole vestimentare Bluzat, înfiinţat în 2016 de Ruxandra Antochi în urma unei investiţii de 100.000 de euro, estimează dublarea cifrei de afaceri la finalul anului 2020, pe fondul extinderii internaţionale. „Anul trecut compania a înregistrat afaceri de 475.000 de euro, iar pentru anul acesta estimez că ajungem la pragul de 1 milion de euro. Un prim pas a fost să conştientizez faptul că nu pot creşte singură, astfel încât anul acesta am adus lângă mine un grup de investitori israelieni, cu experienţă atât în management, cât şi în sectorul de vânzări, cu care am în plan creşterea exportului spre Israel, Canada, SUA, Dubai”, a spus Ruxandra Antochi, fondator al businessului Bluzat, în cadrul emisiunii de business ZF Live.

Potrivit antreprenoarei, grupul de investitori a preluat 50% din businessul Bluzat şi au în plan deschiderea a trei magazine fizice în mai multe malluri din Bucureşti, printre care se numără şi Afi Cotroceni. În prezent, aproximativ 30% din articolele vestimentare produse sub brandul Bluzat ajung în Israel, America şi Olanda.