Surse: Untold, cel mai mare festival de muzică electronică din România, ar putea aduce la cea de-a şasea ediţie formaţia Coldplay. Edy Chereji, directorul de comunicare al festivalului: În fiecare an se vehiculează multe nume mari care ar putea fi prezente la Untold. Asta este o dovadă clară că oamenii au aşteptări foarte mari de la noi

Autor: Alexandra Cepăreanu 01.03.2020

Untold, unul dintre cele mai mari festivaluri de muzică organizat în România, aduce la cea de-a şasea ediţie a evenimentului formaţia de rock alternativ Coldplay, potrivit surselor ZF.

„În fiecare an se vehiculează multe nume mari care ar putea fi prezente la Untold. Asta este o dovadă clară că oamenii au aşteptări foarte mari de la noi, deoarece la fiecare ediţie am avut surprize neaştepate, artişti legendari, unii dintre ei aflaţi în România pentru prima dată. Şi la ediţia din acest an vom depăşi cu siguranţă aşteptările fanilor noştri!”, spus Edy Chereji, director comunicare Untold, întrebat de ZF dacă formaţia Coldplay va concerta în cadrul festivalului de anul acesta.

Printre artiştii şi DJ-ii care vor fi prezenţi anul acesta pe cele 10 scene ale festivalului se numără Above and Beyond, Afrojack, Dj Snake, David Guetta, Iggy Azalea, Eric Prydz, Pussycat Dolls, Steve Aoki, The Script, Amelie Lens, Charlotte de Witte, Lost Frequencies Live, Paul Kalkbrenne, Dub FX şi Rudimental, potrivit organizatorilor Untold.  

„Alţi 200 de artişti urmează să fie anunţaţi”, au menţionat organizatorii.

Edy Chereji a spus că până în prezent au fost achiziţionate jumătate din abonamentele puse la vânzare pentru ediţia din 2020. Abonamentele pentru festival pot fi cumpărate de pe site-ul Untold şi au preţuri pornind de la 159 de euro, la care se adaugă taxe.

„Festivalul Untold a ajuns deja la maturitate. Până în prezent s-au vândut peste 50 la sută din abonamentele pentru ediţia din 2020. Ne aşteptăm ca la ediţia din acest an să avem peste 380.000 de participanţi, adică o creştere faţă de ediţia precedentă când au fost prezenţi peste 370.000 de oameni în cele patru zile. Cu siguranţă şi în acest an, festivalul o să fie sold out cu mult înainte de a începe”, a adăugat Edy Chereji.

Evenimentul care atrage an de an peste 100.000 de vizitatori unici (numărul de participanţi a ajuns la 370.000 anul trecut, dar ia în calcul mai multe intrări pe persoană) a obţinut în 2018 afaceri de 68 mil. lei (circa 15 mil. euro), plus 15% faţă de 2017, arată datele publice. Profitul net a fost de 7 mil. lei (1,5 mil. euro), în 2018, conform aceleiaşi surse.