Marile reţele vorbesc despre vânzările în prag de coronavirus: Profi, reţea cu 1.200 de magazine: Influenţa a fost marginală; Mega Image: Nu am înregistrat creşteri semnificative de vânzări; Kaufland: Vom asigura stocuri de marfă suficiente

Autor: Cristina Roşca 04.03.2020

Profi, reţea cu 1.200 de magazine: Influenţa a fost marginală

Lanţul de supermarketuri şi magazine de proximitate Profi şi-a majorat vânzările săptămâna trecută cu puţin peste 10% faţă de o săptămână obişnuită în contextul în care o parte dintre români şi-au făcut provizii de teama coronavirusului care a îmbolnăvit trei români dintre care unu a fost declarat vindecat.

„Creşterea a fost de ordinul double digit minor. Influenţa asupra vânzărilor (a coronavirus – n.red.) a fost marginală, afectând doar parţial stocurile unora dintre magazinele noastre de marţi până joi”, spun oficialii Profi.