Pariu pe produse sănătoase: brandurile româneşti de sucuri „to go“ iau cu asalt cafenelele şi magazinele

Autor: Mădălina Dediu Panaete 07.03.2020

Mellow Drinks, Urban Monkey, de Azi sau Sloop sunt doar câteva dintre brandurile de sucuri care au intrat în ultimii ani în cafenele şi în magazine, cei mai importanţi cumpărători fiind românii interesaţi de produse sănătoase.

„Veniturile disponibile mai mari ale consumatorilor români le-au permis acestora să cheltuiască mai mult ceea ce a determinat în 2019 o creştere puternică a volumelor de sucuri în canalul off-trade (baruri, restau­rante, cafenele etc.) şi la creşterea în valoare a pieţei“, spun analiştii companiei de cercetare Euromonitor.

De exemplu, de Azi, brand lansat anul trecut de compania Prefera Foods, a intrat şi în cafenele Starbucks, anterior fiind prezent doar în marile lanţuri de magazine. Sub brandul de Azi se produc şi supe creme, produsele fiind disponibile în lanţuri de magazine precum Auchan, Carrefour, Cora, Profi sau Kaufland.

De altfel, în general, românii aleg să-şi cumpere pentru acasă băuturi în ambalaje mari, însă atunci când merg la serviciu şi se opresc la un magazin de proximitate, la un chioşc sau la o cafenea aleg băuturile în ambajale mai mici.