Retailerul elefant.ro a încheiat 2019 cu venituri de peste 173 mil. lei (36 mil. euro), plus 25%. Sergiu Chircă, CEO: Anul acesta intrăm pe profit

Autor: Cristina Bellu 09.03.2020

Elefant Online, compania care administrează operaţiunile elefant.ro, unul dintre cele mai mari magazine online de pe piaţa locală, a raportat pentru 2019 afaceri de 173,7 mil. lei (36,2 mil. euro), în creştere cu 25% faţă de anul precedent, în timp ce EBITDA a ajuns la minus 6,7 mil. lei (1,4 mil. euro) faţă de minus 13,9 mil. lei (2,9 mil. euro) în 2018.

“2019 a fost un an al consolidării întregului business elefant.ro. A trebuit să analizăm cu atenţie modelul de business optim pentru elefant.ro pe termen lung, să facem alegerile corecte care să ne ajute în 2020 să îndeplinim câteva obiective importante şi să întărim baza de dezvoltare pentru anii următori. Tehnic, am migrat de la vechea platformă la una nouă care ne oferă în primul rând o scalabilitate foarte bună şi care în 2019 ne-a ajutat să avem cel mai bun Black Friday din istoria companiei. În acest an urmărim ca elefant.ro să devină profitabil şi aşteptăm un EBITDA pozitiv de 500.000 de euro”, explică Sergiu Chircă, CEO al elefant.ro.