Mircea Moga, CEO-ul Mega Image: Robotizarea va aduce mai multă eficienţă, dar nu va elimina forţa de muncă, ea va fi necesară pentru personalizarea experienţei la cumpărături. Retailerul olandezo-belgian are peste 700 de magazine în România, dintre care 92 au fost deschise anul trecut, şi peste 10.000 de salariaţi

Autor: Cristina Roşca 10.03.2020

Digitalizarea şi noile tehnologii – vizibile pentru clientul din magazine sau invizibile cu ochiul liber, dar utilizate în „back-office“ pentru a facilita aministrarea businessului - au transformat industria de retail în ultimii ani şi o transformă în continuare, afirmă Mircea Moga, CEO al retailerului de supermarketuri şi magazine de proximitate Mega Image.

„Retailul este o industrie dinamică şi competitivă, cu un ritm alert de dezvoltare, cu schimbări de la an la an. Provocările vin astfel din a înţelege foarte bine acest ritm, cum evoluează tehnologiile, ce impact au în modelul de business, dar şi în stilul de viaţă al oamenilor, atât la muncă, cât şi în spaţiul personal“, adaugă executivul.