Epidemia îi ţine pe inspectorii ANPC la distanţă: Organizaţia va relaţiona cu publicul doar prin telefon şi internet

Autor: Mihai Gongoroi 11.03.2020

ANPC suspendă relaţionarea directă cu publicul până la finele lunii. Tot mai multe instituţii publice au luat decizii similare din cauza Covid-19.

Pentru prevenirea îmbolnăvirii cu noul coronavirus, Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) anunţă că a decis ca în perioada 11 martie – 31 martie 2020, activitatea de relaţii cu publicul să se facă doar prin telefon sau prin internet.

„Având în vedere recomandările Grupului de Comunicare Strategică din cadrul Ministerului Afacerilor Interne referitoare la adoptarea unor măsuri preventive, în scopul prevenirii îmbolnăvirii cu Coronavirus (Covid-19), precum şi numărul important de petenţi care se deplasează la sediile instituţiei, din întreaga ţară, pentru a depune documente, Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a luat decizia ca, în perioada 11 - 31.03.2020, activitatea de relaţii cu publicul să se realizeze doar prin telefon sau prin corespondenţă electronică", arată ANPC într-un comunicat.

Tot mai multe instituţii publice au luat decizia de a suspenda activităţile care implică relaţia cu publicul, cel mai recent exemplu fiind Autoritatea Naţională de Reglementare în Domeniul Energiei (ANRE), care a suspendat audienţele, întâlnirile de lucru şi şedinţele până la 31 martie.

Ministerul Muncii a anunţat ieri suspendarea audienţelor până la finalul lunii, în timp ce ANAF a comunicat că obligaţiile fiscale se pot îndeplini utilizând metode de comunicare la distanţă.