Planurile Sweet Ela pentru 2020: urmărim să ne menţinem pe piaţa produselor naturale, care sunt şi cele mai solicitate de către clienţi

Autor: Georgiana Mihalache 13.03.2020

Sweet Ela, un brand pus pe piaţă de antreprenoarea Cristina Voicu, sub care pro­duce torturi şi prăjituri, a generat afaceri de peste 700.000 de lei în 2019 doar din co­men­zile corporate, pentru evenimente şi can­dy baruri, po­tri­vit calculelor ZF, în contextul în care 70% din busi­ne­ssul com­pa­niei vine din partea cor­porate.

În 2019, afa­ce­rile compa­niei au crescut peste nive­lul de 1 mil. lei, potrivit antre­pre­noa­rei care a creat brandul.

„Anul 2019 a fost unul bun, am avut evenimente, au mers bine. Anul acesta încă nu ştim ce va fi, dar toţi clienţii se îndrea­ptă spre zona de produse naturale.