BRD elimină costurile pentru internet şi mobile banking pentru o perioadă de 3 luni

Autor: Mircea Nica 16.03.2020

BRD, a treia bancă de pe piaţa locală după active, a decis să elimine costurile pentru internet şI mobile banking pentru clienţii săi timp de 3 luni, în contextul coronavirusului, potrivit informaţiilor transmise de rprezentanţii băncii.

“În contextul epidemiei de Covid-19, şi pentru a sprijini măsurile de prevenţie a răspândirii bolii, BRD Groupe Societe Generale a luat decizia de a oferi gratuit, timp de trei luni, serviciile de Internet şi Mobile Banking. De asemenea, banca elimină toate costurile aferente tranzacţiilor realizate prin aceste instrumente, în mod necondiţionat de folosirea sau achiziţia unor pachete de produse.”

Eliminarea costurilor aferente serviciului de internet şI mobile banking va rămâne în vigoare până pe data de 16 iunie 2020, cu posibilitatea de a fi prelungită. De asemenea, “utilizatorii nu vor plăti comision lunar de administrare pentru serviciile de bancă la distanţă, iar plăţile interbancare în RON, precum şi plăţile SEPA în RON şi EUR vor fi gratuite”, au mai transmis reprezentanţii BRD.