Allianz-Ţiriac permite achiziţionarea poliţelor online şi notificarea daunelor online, precum şi inspecţiile de risc şi de daună la distanţă, în contextul coronavirusului

Autor: Mircea Nica 17.03.2020

Allianz-Ţiriac, al doilea cel mai mare asigurători din piaţa locală, a luat măsuri suplimentare în contextul răspândirii coronavirusului la nivel naţional, asigurătorul facilitând inspec­ţiile de risc la distanţă şi inspecţiile de daună la distanţă, în baza transmiterii electronice de către clienţi (persoane fizice şi persoane juridice) a docu­men­telor necesare şi fotografiilor avariilor, fără a fi necesară întâlnirea cu un in­spector constatator, potrivit infor­maţi­ilor transmise de asigurător.

„Soluţiile digitale pentru achiziţia de poliţe şi pentru gestionarea pro­ce­sului de daună dezvoltate de Allianz-Ţiriac se dovedesc foarte utile în această perioadă dificilă. În acelaşi timp, clienţii noştri se pot baza pe cei peste 2.500 de consultanţi care sunt pre­gătiţi să-i ghideze şi să le ofere cele mai bune soluţii de asigurare pentru ei şi cei dragi prin mijloacele alternative de co­municare precum telefon, apel video“, a transmis Marilena Bârliga, director al di­viziei market management şi comunicare.