Magazinele online membre ARMO şi firmele de curierat membre AOCR şi-au autoevaluat pregătirea pentru criza coronavirus: am luat măsuri “deplin adaptate situaţiei”

Autor: Adrian Seceleanu 17.03.2020



Magazinele online membre ale Asociaţiei Române a Magazinelor Online (ARMO) şi firmele de curierat membre ale Asociaţiei Operatorilor de Curierat din România (AOCR) şi-au autoevaluat pregătirea în faţa crizei coronavirus, susţinând că au luat “măsuri adecvate, deplin adaptate situaţiei generate de virusul COVID-19”, conform unui comunicat comun al celor două entităţi.

Asociaţiile enumără o serie de măsuri luate de companiile membre, fără a preciza dacă acestea sunt aplicate de toţi membrii celor două asociaţii. Printre măsurile enumerate se numără: “operatorii din depozite poartă măşti şi mănuşi de protecţie; depozitele şi centrele logistice au fost dotate cu termometre non contact pentru verificarea temperaturii tuturor angajaţilor; a fost intensificată activitatea echipelor de curăţenie din cadrul depozitelor, cu o atenţie sporită acordată zonelor sociale; lockerele (puncte de livrare de proximitate) sunt dezinfectate înainte de fiecare alimentare cu colete; personalul din birouri responsabil cu asigurarea tehnologiei din spatele comerţului electronic lucrează de acasă”, conform comunicatului celor două asociaţii.

“Companiile membre ARMO şi AOCR depun eforturi consistente pentru a-i asigura pe toţi clienţii care apelează în această perioadă la comerţul electronic că fac o alegere sigură, mai ales în contextul apelului general lansat de autorităţi populaţiei de evitare, pe cât posibil, a spaţiilor publice şi aglomerate. Alternativa reprezentată de comerţul electronic poate reduce suplimentar riscurile pentru clienţi şi curieri prin evitarea plăţilor în numerar şi utilizarea, ca alternativă, a plăţilor online, cu cardul, la plasarea oricărei comenzi”, conform mesajului transmis de cele două asociaţii.