Flanco: Vânzările de notebook-uri, console şi televizoare sunt pe plus. În oraşele mari traficul scade puternic, în celelalte nu e acelaşi impact

Autor: Cristina Roşca 18.03.2020

Retailerul de electroIT Flanco, cu afaceri anuale de 1,2 mld. lei şi peste 150 de magazine, spune că vânzările de notebook-uri au crescut cu circa 30% dat fiind că tot mai multe companii cumpără laptopuri pentru a-şi echipa angajaţii astfel încât aceştia să poată lucra de acasă. Până acum, piaţa era pe zero, spune Dragoş Sîrbu, directorul general al companiei.

“Alte categorii care au crescut sunt consolele video care au un plus de 40-50%, sunt cumpărate pentru copiii care stau acasă în această perioadă. De asemenea, vânzările de televizoare sunt pe plus 15-20% după ce în lunile anterioare piaţa nu posta creşteri. În perioda aceasta, oamenii se reîntorc către televiziuni, creşte audienţa”, spune executivul.

La polul opus, au scăzut vânzările de electrocasnice mari şi acelaşi este şi cazul telefoanelor mobile, mai ales al smartphone-urilor. În cazul electrocasnicelor mici, evoluţiile sunt diferite.

“Creşte după doi ani piaţa maşinilor de făcut pâine, dar scad vânzările de produse de îngrijire personală.”