Îmbuteliatorul apelor minerale Borsec şi Aquatique: vânzările în retail au crescut cu 40%

Autor: Mădălina Dediu Panaete 18.03.2020

Romaqua Group, cel mai mare îmbuteliator local de ape minerale, lucrează în această perioadă la capacitate maximă pentru a face faţă comenzilor.

„Vânzările în retail au crescut cu 40%, fabricile deţinute de Romaqua Group lucrează la o capacitate de 100%”, spun reprezentanţii companiei.

Romaqua Group are circa 2.000 de angajaţi care lucrează în fabricile din Bucureşti (pentru preforme din plastic), Buşteni (pentru Aquatique şi Giusto), Borsec (pentru brandul de apă minerală naturală Borsec şi băuturile răcoritoare în recipiente de mici dimensiuni Giusto), Stânceni (pentru apa Stânceni) şi la Lancrăm din Alba (pentru berile Albacher, Dorfer etc.).

Romaqua Group este cea mai mare companie antreprenorială românească (deţinută de Nicolae Palfi şi Octavian Creţu) din sectorul băuturilor, piaţă unde concurează cu giganţii Coca-Cola HBC, Ursus, Heineken şi PepsiCo.

Romaqua Group, cel mai mare business românesc din industria băuturilor, a terminat anul 2018 cu un profit net de 96,4 milioane de lei (20 mil. euro), mai mare cu 34% faţă de anul precedent, arată datele de la Ministerul de Finanţe. Astfel, compania încheie un an cu un profit record, dar şi cu cea mai mare cifră de afaceri. Astfel, Romaqua Group a finalizat anul 2018 cu o cifră de afaceri de 823 de milioane de lei (178 mil. euro), în creştere cu 13% faţă de rulajul din 2017. În ultimii cinci ani, vânzările companiei au avansat cu circa 50%, conform calculelor ZF.