Miroslav Majoros, CEO al Telekom România, cel mai mare grup de comunicaţii fixe şi mobile: Monitorizăm stabilitatea reţelei în condiţiile creşterii abrupte şi schimbării cererii

Autor: Adrian Seceleanu 19.03.2020



Telekom România, cel mai mare grup de comunicaţii fixe şi mobile de pe piaţa locală, cu afaceri de aproape un miliard de euro în 2019, se concentrează pe asigurarea stabilităţii reţelei în contextul creşterii abrupte a cererii pe fondul crizei generate de virusul covid-19.

“Cel de-al doilea obiectiv, după sănătatea oamenilor, este stabilitatea reţelei şi pentru aceasta noi monitorizăm perfomanţa reţelei, îi asigurăm continuitatea şi prioritizăm activităţile pentru a securiza operaţiunile în condiţiile creşterii abrupte şi schimbării cererii. Facem tot posibilul pentru a susţine nevoile de comunicare şi conectivitate în creştere ale clienţilor, într-un mediu complet securizat şi fără sincope. Nu în ultimul rând, noi cei de la Telekom Romania, suntem conştienţi de rolul nostru strategic în sistemul critic de comunicaţii al ţării, şi acţionăm cu responsabilitate sporită şi prudenţă în toate situaţiile, pentru a ne păstra abilitatea de a oferi servicii atât societăţii, cât şi autorităţilor”, conform unui mesaj transmis public de Miroslav Majoros, CEO al Telekom România.

“La Telekom Romania, luăm ameninţarea Covid-19 foarte în serios atât din punct de vedere uman, cat şi din perspectivă de business.
În primul rând, suntem cu toţii oameni şi atunci când ne confruntăm cu suferinţa şi boala semenilor noştri, nu putem decât să fim empatici şi săritori la nevoie, dar şi prudenţi, pentru că viaţa este deasupra a orice altceva şi cu toţii avem familii.

Noi, la Telekom, punem siguranţa angajaţilor noştri pe primul loc. De aceea am implementat alternativa muncii de acasă pentru toţi cei al căror loc de muncă îl permite. Iar pentru cei a căror prezenţă în linia întâi a operaţiunilor este absolut necesară, asigurăm echipament de siguranţă, dezinfectant şi informaţii.

Am actualizat toate procesele şi procedurile necesare. Am adaptat procesul de luare a deciziilor pentru a ne asigura că răspundem mai rapid decât în vremuri normale, pentru că responsabilitatea noastră este, pe lângă prevenirea contaminării oamenilor, să menţinem compania operaţională şi, în consecinţă, să vă asigurăm comunicaţiile cu cei dragi şi cele în interes de serviciu.

Ne-am asigurat, pe baza informaţiilor disponibile, a cerinţelor legale şi a altor constrângeri obiective, de continuitatea afacerii în fiecare arie operaţională.
Sistemul de Business Continuity Management al Telekom Romania, certificat în conformitate cu standardul ISO 22301, este una din dovezile că vom continua să facem tot ce este necesar.
Suntem parte a comunităţii noastre şi suntem dedicaţi susţinerii voastre pe deplin, în aceste vremuri fără precedent”, a afirmat liderul Telekom România.