Asigurătorul Generali România ia măsuri de protecţie în contextul coronavirusului

Autor: Mircea Nica 19.03.2020

Generali România, compania locală a grupului intalian cu acelaşi nume, a început să ia măsurile de limitare a interacţiunilor prin soluţiile digitale implementate în contextul răspândirii epidemiei de coronavirus, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii companiei.

“Limitarea interacţiunilor fizice este primordială pentru a preveni răspândirea virusului şi, de aceea, încurajăm atât clienţii, cât şi colegii, să înlocuiască întâlnirile şi procesele pe hârtie cu soluţii electronice. În acelaşi timp, dorim să vă asigurăm că serviciile comerciale şi cele de despăgubire furnizate de Generali Romania continuă să funcţioneze în spaţiile de lucru cu publicul, în parametri optimi”, a transmis Adrian Marin, CEO Generali România.

Solicitările clienţilor vor putea fi soluţionate de la distanţă prin facilitatea de autoconstatare pentru daunele acoperite de poliţe Casco sau RCA până la o limită estimată de 5.000 lei per eveniment. Autoconstatarea pentru daunele acoperite de poliţele de locuinţe se majorează de la o limită de 1.500 de lei până la 5.000 de lei per eveniment.

De asemenea, clienţii îşI pot efectua singuri inspecţia de risc pentru poliţele Casco, respectând instrucţiunile tehnice, iar în cazul poliţelor de viaţă şI sănătate, documentele necesare pentru subscrierea poliţei vor fi acceptate în format digital.

Din punctul de vedere al despăgubirilor, cererile vor fi acceptate în format digital pentru toate poliţele de tipul: Casco, RCA, locuinţe şI IMM, călătorie în străinătate, viaţă şI sănătate. Soluţionarea despăgubirilor în baza poliţelor de călătorie, de viaţă şI de sănătate se va face în baza documentelor primite în format electronic.