Glovo România: Învăţăm restaurantele cum să-şi facă meniurile pentru a rămâne active cu livrări la domiciliu

Autor: Ioana Nita 20.03.2020

Unicornul spaniol Glovo, care oferă servicii de livrare rapidă pentru orice prin intermediul unei aplicaţii mobile, le oferă în prezent restaurantelor partenere, dar şi celor care vor să se listeze acum pe platformă, consultanţă pentru ca acestea să îşi adapteze meniurile pentru zona de livrări, în condiţiile în care acestea nu mai pot rămâne deschise pentru public din cauza răspândirii epidemiei cu covid-19.

„Vrem să ajutăm restaurantele să îşi menţină bucătăriile active şi în această perioadă. Businessul de livrări de mâncare este diferit, iar pentru cei care nu şi-au dezvoltat această zonă până acum, oferim suport pentru adaptarea meniurilor pentru livrări. Preparatele din meniu trebuie să fie uşor de făcut, ingredientele trebuie să fie uşor de procurat, astfel încât preparatul să poată fi gătit şi livrat rapid. Meniul pentru livrări trebuie să fie ceva mai restrâns, cu o profitabilitate per produs mai mare”, a explicat Victor Răcariu, directorul general al Glovo România.