E.ON Energie România suspendă temporar activitatea magazinelor E.ON începând de luni

Autor: Dorin Oancea 20.03.2020

„Rămânem în continuare la dispoziţia clienţilor noştri prin intermediul canalelor de comunicare alternative la care ne pot contacta oricând: • Apelând Call Center-ul la numerele de telefon: 0800 800 900 sau 0800 800 366 unde asistentul virtual Ioana oferă, simplu şi rapid, informaţii utile legate de facturile de gaz/electricitate, 24/7. Totodată, consultanţii E.ON pot prelua apeluri şi oferi informaţii şi soluţii de luni până vineri între orele 08.00-20.00;• Prin email la serviciiclienti@eon-romania.ro • Prin contul E.ON Myline se pot efectua direct operaţiuni legate de contul personal; Clienţii care nu au un cont Myline îl pot activa pe eon.ro/myline; • Prin SMS la 0745 612 345 pentru autocitire index contor, info sold şi confirmare plată; • Prin Live Chat direct din contul E.ON Myline sau din pagina de Facebook E.ON România”, precizează compania.