Băneasa Shopping City îşi întrerupe activitatea în perioada 23 martie – 16 aprilie 2020 pentru a-şi proteja atât clienţii şi retailerii precum şi angajaţii. “Suntem conştienţi că măsura va avea un impact economic semnificativ asupra afacerilor noastre, însă acum este esenţial să avem o atitudine care facilitează preventia”

Autor: Cristina Roşca 20.03.2020

Băneasa Shopping City anunţă suspendarea temporară a activităţii comerciale pentru a proteja comunitatea, clienţii, retailerii precum şi angajaţii de răspândirea COVID-19 . Centrul comercial din nordul Bucureştiului devine primul mall din România care îşi întrerupe voluntar activitatea în contextul pandemiei actuale. Pe pieţele externe decizia închiderii mallurilor a fost luată de autorităţi.


„Băneasa Shopping City, angajaţii retailerilor precum şi echipa centrului comercial formează o comunitate pe care o respectăm şi a cărei siguranţă şi sănătate au devenit în prezent obiective capitale. Este o situaţie fără precedent pentru noi. În toată activitatea noastră nu am fost nevoiţi să luăm o decizie similară, însă evenimentele recente şi momentele dificile cu care societatea se confruntă, ne obligă la responsabilitate”, spune Arthur Popa, CEO al Băneasa Shopping City.


Oficialii mallului adaugă că Băneasa Shopping City consideră că este de datoria sa să protejeze comunitatea, clienţii, retailerii precum şi angajaţii care îşi desfăşoară activitatea de zi cu zi în magazinele centrului comercial, pentru că sănătatea şi siguranţa lor sunt o prioritate permanentă.


“Este decizia noastră voluntară să dispunem suspendarea temporară a centrului comercial, în perioada 23 martie-16 aprilie 2020 sau până când starea de urgenţă instaurată de autorităţi va fi ridicată. Excepţie de la această măsură face hypermarketul Carrefour care va avea program ca şi până acum, între orele 08.00-22.00 şi farmaciile care vor avea program de funcţionare normal, între orele 10.00-22.00.”


Experienta internatională, autorităţile şi specialiştii recomandă distanţarea socială, aceasta fiind singura metodă eficientă pentru a preveni răspândirea virusului, şi este în interesul superior al întregii comunităţi locale si nu numai, să respecte această recomandare si să adopte măsuri preventive, adaugă oficialii Băneasa Shopping City.
“

În cei 12 ani de funcţionare, Băneasa Shopping City s-a poziţionat ca lider al pieţei de retail şi ne dorim să continuam să inspirăm şi să oferim un exemplu de responsabilitate prin decizia noastră în această perioadă dificilă. Suntem conştienţi că măsura va avea un impact economic semnificativ asupra afacerilor noastre, însă acum este esenţial să avem o atitudine care facilitează preventia. Ne dorim să rămânem uniţi în demersurile de a proteja, să fim responsabili şi să trecem cu bine peste această perioadă dificilă!” a mai declarat Arthur Popa, CEO al Băneasa Shopping City.


Centrul comercial Băneasa Shopping City numără peste 350 de magazine.

 

Citiţi ZF ePaper de vineri