Dobrogea Grup: „Avem pe stoc materii prime şi ambalaje pentru următoarele luni. Capacitatea de producţie este suficientă pentru a acoperi cererea”

Autor: Florentina Niţu 20.03.2020

Dobrogea Grup, unul dintre cei mai mari producători de morărit şi panificaţie de pe plan local, cu afaceri de 165 de milioane de lei în 2018, spune că în contextul actual al stării de urgenţă, are stocuri de prime şi ambalaje pentru urmatoarele luni şi poate creşte capacitatea de producţie, în funcţie de ritmul de cumpărare al clienţilor.

„Onorăm solicitările în creştere exponeţială venite din partea clienţilor, dar implementand în acelaşi timp măsuri suplimentare de siguranţă alimentară. Capacitatea de producţie a Dobrogea Grup este suficientă pentru a acoperi în totalitate cererea de pâine şi biscuiţi. (…) Avem un stoc de materii prime şi ambalaje acoperitor pentru următoarele luni şi nu estimăm deviaţii majore din partea furnizorilor actuali”, a spus Fotini Teodorescu, preşedintele consiliului de administraţie al Dobrogea Grup, potrivit unui comunicat de presă.

Reprezentanţii grupului mai spun că în ceea ce priveşte partea de morărit, fluctuaţia este destul de mare, fiind influenţată în mod direct de cererile clienţilor. Ei susţin că au constituit în regim de urgenţă un comitet intern de criză, care să implementeze şi să controleze măsurile şi procedurilor specifice pentru desfăşurarea în bune condiţii a activităţii.

„Printre măsuri se numără şi o chestionare a angajaţilor întorşi din concedii sau deplasari, a vizitatorilor şi a personalului auxiliar, dotarea cu dezinfectant în cât mai multe locuri din companie, în special în zonele de acces în clădiri şi suplimentarea măsurilor de igienă, inclusiv prin asigurarea de mănusi şi măşti de protecţie. In secţiile de producţie accesul este limitat doar pentru personalul necesar”, adaugă reprezentanţii grupului.

Compania este controlată de management şi salariaţi şi are în portofoliu branduri precum Eugenia, Dobrogea, Bongrana şi Digesta. Ea are şi o reţea proprie de magazine în judeţul Constanţa, sub brandul Fresh Dobrogea, conform datelor de pe site-ul companiei.

„Ne propunem să păstrăm preţurile actuale către clienţi, tocmai pentru a asigura constanţa în livrări”, se mai arată în comunicatul de presă.