Isagri România, filială a producătorului francez de soluţii software pentru sectorul agricol: Fermierii încearcă să îşi termine lucrările de primăvară, iar companiile de profil se concentrează pe livrarea rapidă a produselor

Autor: Alexandra Cepăreanu 20.03.2020

Alexandru Coclisan, country manager în cadrul Isagri, producător francez de soluţii software pentru sectorul agricol cu o echipă de 22 de angajaţi în România, spune că situaia de criză generată în urma pandemiei cu noul coronavirus afectează atât producătorii din sectorul agricol, cât şi companiile care deservesc această industrie.

„Din punct de vedere al producătorului, la nivel de producţie vegetală, lucrurile încă nu sunt blocate. Fermierii încearcă să îşi termine lucrările de primăvară. Referitor la companiile care deservesc acest domeniu lucrurile sunt mai complicate. Întâlnirile cu fermierii sunt din ce în ce mai dificil de realizat. Companiile se focusează pe livrarea rapidă a produselor pentru ca fermierul să beneficieze de tot ce are nevoie pentru lucrările de primăvară”, a spus pentru ZF Alexandru Coclisan, country manager în cadrul Isagri.

Isagri România, filiala locală a companiei franceze, a implementat deja măsurile de protecţie împtoriva coronavirus, iar unii angajaţi lucrează de acasă.

„La nivel tehnic, administrativ, cât şi comercial muncim de acasă. Întreaga echipă este disponibilă pentru consultanţă şi suport tehnic pe toate canalele: online, video şi telefonic. Ne adaptăm chiar şi la nivel comercial, încercând întâlnirile online. Am renunţat la vizitele noastre la sediul central din Franţa. În rest, lucrurile decurg în mod normal prin şedinte online cu colegii noştri din Franţa care lucrează şi ei de acasă.”

În ceea ce priveşte măsurile adoptate de guvern pentru sprijinirea mediului de afaceri, Alexandru Coclisan spune că „apreciază demersurile pe care le întreprinde statul pentru a suporta 75% din salariul mediu brut. Sperăm ca măsurile să fie uşor de implementat.”

Dezvoltatorul de soluţii software pentru sectorul agricol Isagri România  a încheiat anul 2019 cu afaceri de 900.000 de euro, iar pentru anul în curs reprezentanţii estimau la începutul anului că cifra de afaceri a companiei locale va depăşi pragul de 1 milion de euro.