Telekom îşi ajustează oferta comercială: toţi clienţii TV au acces la numărul maxim de posturi TV până la finele lunii aprilie. Livrare la domiciliu pentru cartelele de telefonie mobilă

Autor: Adrian Seceleanu 20.03.2020



Grupul Telekom, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de servicii de comunicaţii, şi al doilea jucător de pe piaţa locală de servicii TV, le va oferi clienţilor săi existenţi pentru serviciul TV acces la numărul maxim de posturi din oferta operatorului fără costuri suplimentare, până la finele lunii aprilie.
“Clienţii Telekom care deţin în prezent servicii de televiziune vor beneficia până pe 30 aprilie 2020 de grila maximă de canale TV, respectiv abonamentul TVL, fără costuri sau obligaţii suplimentare. Aceştia vor putea viziona 30 de canale în plus cu Telekom TV Interactiv şi 24 de canale în plus cu Telekom TV Satelit, pentru a se bucura de acest beneficiu alături de toată familia. Detalii despre lista canalelor incluse în pachetul L sunt disponibile aici”, a anunţat Telekom.
„Traversăm o perioadă dificilă, iar lumea şi viata de zi cu zi sunt diferite faţă de acum câteva săptamani. Contextul Corona-19 ne-a schimbat viaţa, iar la Telekom tratăm cu seriozitate acest virus şi noua situaţie. Magazinele noastre vor rămâne deschise în măsura în care legislaţia o va permite, pentru a continua să ne deservim clienţii. Pe lângă acestea, am pregătit câteva oferte atractive, pentru a face ca timpul petrecut acasă să treacă mai uşor, până când vom depăşi această situaţie ”, a spus Andreas Elsner, Director Executiv Comercial, Segment Rezidenţial, Telekom Romania.
 

Livrare la domiciliu a cartelelor


Compania a anunţat şi că va începe să livreze clienţilor la domiciuliu cartelele de telefonie mobilă comandate online. “Pentru a putea comunica nelimitat cu cei dragi, începând de astăzi, livrăm la domiciliu cartela Mobil Nelimitat fără costuri şi în siguranţă. Comanda se face online, pe www.telekom.ro/mobilnelimitat/. Oferta este valabilă doar pentru clienţii persoane fizice. Clienţii care achiziţionează cartela Mobil Nelimitat au acces la servicii imediat dupa introducerea acesteia în telefon şi apelarea numărului 1234, fără a fi necesară deplasarea la magazin. După activarea cartelei, clienţii beneficiază timp de 30 de zile de internet 4G nelimitat, minute şi SMS-uri naţionale nelimitate şi de 100 de minute internaţionale fix/mobil. În cele 30 de zile, clienţii pot alege să utilizeze Mobil Nelimitat în continuare ca o cartelă prepay, sau pot migra online la abonamentul nelimitat cu aceleaşi beneficii, fără perioadă minimă contractuală. Migrarea la abonament se face printr-o experienţă complet digitală, în aproximativ 5 minute”, conform Telekom.

Ofertele pentru serviciile fixe sunt disponibile atât pentru clienţii persoane fizice, cât şi pentru clienţii companii.

„După ce am asigurat continuitatea procesului educaţional, chiar şi de la distanţă, şi am sprijinit antreprenorii în continuarea afacerii, am pregatit şi alte beneficii noi, experienţe împreună alături de familiile lor cu mai mult conţinut de divertisment”, a spus Ovidiu Ghiman, Director Executiv Comercial, Segment Business, Telekom Romania.