Retailerul polonez de modă cu preţuri mici Pepco închide temporar cele 272 de magazine

Autor: Cristina Roşca 23.03.2020

Discounterul polonez de modă Pepco, cel mai extins jucător de pe segmentul de îmbrăcăminte şi încăţăminte cu o reţea de 272 de unităţi în România, a decis închiderea temporară a magazinelor locale.

“În această perioadă, PEPCO România ia toate măsurile de siguranţă şi precauţie, atât pentru angajaţi, cât şi pentru clienţi, pentru a reduce riscul de infectare cu noul coronavirus. De aceea, vă anunţăm că toate magazinele din ţară vor fi închise temporar. Vă vom ţine la curent pe măsură ce apar informaţii noi”, potrivit unui anunţ al companiei publicat pe pagina proprie de Facebook.
Decizia a fost anunţată după ce Guvernul a luat decizia închiderii mallurilor din România, în contextul în care cele mai multe magazine Pepco sunt în mall.

Discounterul de modă Pepco a intrat pe piaţa locală acum circa cinci ani şi a ajuns la aproape 270 de magazine răspândite în toată ţara. În acest context, Pepco a obţinut o cifră de afaceri de 1 mld. lei (220 mil. euro) în 2018 (ultimul an pentru care există date publice), devenind astfel primul brand de modă din România care obţine acest nivel al businessului, depăşind Zara sau H&M. La nivel de grup lider este în continuare gigantul spaniol Inditex (care are opt branduri printre care şi Zara), însă la nivel de brand discounterul polonez este numărul unu ca cifră de afaceri.