UniCredit oferă măsuri personalizate clienţilor cu dificultăţi din cauza coronavirusului, inclusiv amânarea ratelor. Răsvan Radu, CEO: Vom adopta toate măsurile rezonabile pentru a ajuta companiile să depăşească această perioadă tulbure, evaluând situaţiile individuale
UniCredit, una dintre cele mai mari cinci bănci de pe piaţa locală, a aplicat un set de măsuri pentru a ajuta clienţii pe parcursul acestei perioade dificile determinate de criza coronavirus, care pot presupune, în funcţie de solicitarea clienţilor persoane fizice şi de fiecare situaţie în parte, inclusiv amânarea ratelor la credite.
În acest sens, clienţii care deja parcurg o perioadă dificilă cauzată de contextul actual pot să contacteze UniCredit la numărul de telefon 021.200.20.80, de luni până vineri, între 9.00 - 17.00, potrivit informaţiilor transmise de bancă.
Pentru clienţii IMM cu facilităţi de credit în derulare, care sunt temporar afectaţi de Covid-19 şi vor solicita suport, UniCredit a implementat un flux rapid de decizie pentru a găsi cea mai potrivită soluţie, în termene scurte.