Ce măsuri excepţionale au luat principalele companii de asigurări din cauza pandemiei de coronavirus: Încheierea poliţelor, constatarea daunelor şi plata primelor şi a despăgubirilor online sau extinderea perioadei de graţie pentru plata primelor
„Ne ajustăm, la fel ca toţi ceilalţi, acţiunile şi modul de lucru pentru a contribui la limitarea răspândirii noului coronavirus, dar şi pentru a continua să răspundem nevoilor clienţilor“, susţine Adrian Marin, preşedintele UNSAR.
Piaţa asigurărilor din România a început implementarea într-un ritm accelerat de măsuri atât pentru prevenirea răspândirii coronavirusului, cât şi pentru continuitatea operaţiunilor, asigurătorii anunţând diferitele metode prin care reacţionează la noua criză, potrivit informaţiilor publice ale Uniunii Naţionale a Asigurătorilor din România (UNSAR).
Folosirea modalităţilor digitale pentru încheierea poliţelor, reînnoirea poliţelor şi constatarea daunelor sunt câteva măsuri care se regăsesc în deciziile transmise de companiile de asigurări pentru o comunicare mai bună cu clienţii, date fiind soluţiile de muncă de acasă.