Ce măsuri excepţionale au luat principalele companii de asigurări din cauza pandemiei de coronavirus: Încheierea poliţelor, constatarea daunelor şi plata primelor şi a despăgubirilor online sau extinderea perioadei de graţie pentru plata primelor

Autor: Mircea Nica 24.03.2020

„Ne ajustăm, la fel ca toţi ceilalţi, acţiunile şi modul de lucru pentru a contribui la limitarea răspândirii noului coronavirus, dar şi pentru a continua să răspundem nevoilor clienţilor“, susţine Adrian Marin, preşedintele UNSAR.

Piaţa asigurărilor din România a început im­plementarea într-un ritm accelerat de mă­suri atât pentru prevenirea răspândirii co­ro­na­vi­rusului, cât şi pentru continuitatea ope­raţiunilor, asigurătorii anunţând diferitele me­tode prin care reacţionează la noua criză, po­trivit informaţiilor publice ale Uniunii Na­ţio­nale a Asigurătorilor din România (UNSAR).

Folosirea modalităţilor digitale pentru încheierea poliţelor, reînnoirea poliţelor şi constatarea daunelor sunt câteva măsuri care se regăsesc în deciziile transmise de com­paniile de asigurări pentru o comunicare mai bună cu clienţii, date fiind soluţiile de muncă de acasă.