Cătălina Aldea, retail expert Aldea Consulting Vision: Nu cred că retailerii vor face schimbări majore la raft. În urma pandemiei, rafturile vor fi pline cu orice este disponibil, nu va mai conta brandul

Autor: Alexandra Cepăreanu 24.03.2020

Criza generată de pandemia cu coronavirus îşi va lăsa amprenta în comportamentul de consum al clienţilor, astfel că, prima schimbare în acest sens va putea fi observată la rafturile magazinelor, care vor fi „pline” cu produsele disponibile pe piaţă, iar retailerii nu vor mai da importanţă brandului care le produc, a spus pentru ZF Cătălina Aldea, retail expert Aldea Consulting Vision.

„Nu cred că retailerii vor face schimbări majore la raft. Cred că rafturile vor fi umplute cu orice este disponibil, nu va mai conta brandul, iar la restul de produse o să fie strict necesare. Sau se mai poate ca raioanele de ultrafresh se vor închide sau cel puţin se vor reduce ca şi prezenţă în magazine, cel puţin cele cu vânzare asistată. Vom vedea o creştere de consum pe anumite categorii de produse, dar o să vedem şi o limitare pe altele”, a spus Cătălina Aldea.

Ea este de părere că şi după ce pandemia de coronavirus va lua sfârşit, oamenii tot spre produsele neperisabile se vor îndrepta, iar magazinele care vor avea trafic ridicat de clienţi vor rămâne cele de proximitate.