Gumzzz, un start-up clujean care dezvoltă un motor de căutare pentru industria globală de stomatologie, a luat o investiţie de 100.000 de euro

Autor: Ioana Niţă 24.03.2020



Startup-ul românesc Gumzzz, care lucrează la un produs care le va pune  la dispoziţia pacienţilor din întreaga lume opţiuni de a accesa servicii şi pachete stomatologice din diferite ţări, a finalizat o primă rundă de finanţare de 100.000 de euro. “În prezent, startup-ul înfiinţat în Cluj-Napoca este evaluat la 1 milion de euro”, conform companiei.

Gumzzz se adresează pacienţilor şi cabinetelor, respectiv clinicilor stomatologice, concentrându-se pe îmbunătăţirea procesului de selecţie a serviciilor medicale, dar şi pe oferirea de soluţii cu privire la asigurări medicale dentare şi finanţare pentru pacienţi.

Pacienţii vor putea selecta gratuit clinica stomatologică cea mai relevantă pentru ei pe baza recenziilor făcute de alte persoane. Platforma îi permite pacientului să interacţioneze în timp real cu departamentul de suport Gumzzz sau cu o persoană desemnată din echipa unităţii medicale alese şi dispune de opţiunea de încărcare de documente pentru a fi vizualizate de medicul stomatolog.

Pentru clinici, Gumzzz creează un context digital în care acestea îşi pot construi o prezenţă virtuală prin contul de pe platformă. Clinicile pot interacţiona live cu pacienţii şi pot avea o evidenţă clară a programărilor şi a eventualelor anulări. Gumzzz oferă un mediu controlat în care cabinetele şi clinicile stomatologice îşi pot lista ofertele speciale, cu promisiunea că acestea vor ajunge direct la grupul ţintă care are oportunitatea de a le achiziţiona direct din platformă.

În curând,  Gumzzz va oferi servicii de asigurare medicală dentară şi finanţare pentru pacienţii care folosesc serviciile clinicilor din platformă. Pacienţii vor avea ocazia să plătească direct cu cardul prin intermediul platformei sau direct la clinică, păstrând astfel o evidenţă a cheltuielilor şi procedurilor care pot fi regăsite permanent în contul de utilizator din platformă.

Start-up-ul le va oferi utilizatorilor informaţii relevante despre opţiunile de transport si facilităţile de cazare din oraşul în care se află clinica aleasă, plus atracţiile turistice din zona respectivă. Astfel, platforma include şi componenta de turism medical, iar pacientul are control asupra serviciilor medicale, cazării şi transportului.

În spatele soluţiei Gumzzz stă o echipă de 15 oameni, formată din programatori, specialişti în marketing şi medici stomatologi. Compania este condusă de Vlad Şuteu, antreprenor din Cluj-Napoca, întors în România după 9 ani petrecuţi la studii şi în companii din Marea Britanie şi Danemarca.

“La Gumzzz se lucrează de aproximativ 1 an şi am hotărât să lansăm în perioada aceasta întrucât produsul nostru poate să ajute societatea în condiţiile actuale, oferind astfel oportunitatea de interacţiuni reduse în procesul de rezervare online şi un sprijin real pentru pacienţii care au nevoie urgentă de ajutor în a găsi locurile de tratament din apropiere. Aşadar, ne oferim suportul şi infrastructura în orice măsură necesară, chiar şi înainte de lansarea din mai. Gumzzz îşi propune să rezolve multe provocări din industria stomatologică, atât pentru pacienţi, cât şi pentru unităţile medicale, crescând astfel nivelul de digitalizare din acest sector. Dorim să dăm putere pacientului să aleagă serviciile de care are nevoie în deplină cunoştinţă de cauză, transparent şi rapid.În ceea ce priveşte planurile de viitor, estimăm ca până la sfarşitul acestui an să includem in platformă clinci din mai multe ţări cu care suntem în discuţii, şi, totodată, să atragem pacienţi de pe alte continente. Investiţia obţinută este rezultatul unui proces în spatele căruia se află o echipă experimentată şi o serie de profesionişti care au devenit mentori pentru noi”, spune Vlad Şuteu, CEO şi co-fondator Gumzzz.

La rândul său, Stelian Bogza, angel investor, adaugă: “Am ales sa investesc în Gumzzz pentru că am regăsit cel puţin trei dintre elementele în care cred cel mai mult la o afacere de succes: o idee de nişă, dar care acoperă o nevoie reală în piaţă aproape oriunde pe glob, o industrie cu mare potenţial precum cea a serviciilor medicale şi, nu în ultimul rând, o echipă unită, pe care, cunoscând-o, am dedus că este 100% pregătită să se dedice unei soluţii care va putea ajuta milioane de oameni din toată lumea.”