Florin Rădulescu, partener Ascendis: Trebuie să folosim mai multe canale de comunicare cu colegii. Liderii şi managerii trebuie să ofere încredere echipelor pe care le conduc şi să organizeze şi videoconferinţe fără subiecte legate de muncă

Autor: Alexandra Cepăreanu 25.03.2020

Florin Rădulescu, partener în cadrul grupului de training şi consultanţă Ascendis, a spus că în perioada de criză, în care o bună parte din angajaţi lucrează de acasă, este important ca liderii de companii şi managerii să fie aproape de angajaţii lor şi să organizeze şi videoconferinţe care să nu aibă în entru un subiect legat de activitatea companiei, pentru ca angajaţii să poată să se deschisă şi să ceară ajutor atunci când au nevoie.

„Siguranţa psihologică este primul obiectiv pe care managerii şi liderii de companii ar trebui să le aibă în vedere, indiferent de modul în care gândesc să continue activitatea în această situaţie. Este evident că toţi membri echipelor au frământări legate de modul în care îşi organizează munca şi viaţa personală, dar şi continuitatea la locul de muncă pentru că este imprezvizibil termenul la care ne vom putea întoarce la ce se întâmpla înaite. Pe primul loc este comunicarea, păstrarea acesteia trebuie gestionată bine pentru că în aceste momente fiecare este acasă cu familia sau singur, dar are nevoie să păstreze legătura cu colectivul din care face parte şi să nu intervină această „linişte” în care nu sunt contactaţi şi în care încep să îşi facă scenarii. Lucurile trebuie clarificate des, pentru a oferi certitudinea că activitatea companiei va merge mai departe chiar dacă acum suntem în căutare de abordări pe care le să punem în practică”, a spus Florin Rădulescu, în cadrul videoconferinţei ZF HR Trends.

El spune că în această perioadă este necesar ca angajaţii să folosească mai multe canale de comunicare pentru a rămâne aproape de colegii lor, de manageri sau lideri.