Ionuţ Marin, acţionar al Viggo, firma care a încheiat două acorduri de 88 mil. lei cu statul pentru furnizarea de combinezoane şi viziere de protecţie: Noi nu confecţionăm aceste produse, ci le importăm

Autor: Florentina Niţu 25.03.2020

Compania Viggo Fashion International SRL, producător de costume şi haine made to mesure pentru bărbaţi, un brand lansat de Ionuţ Marin şi Cătălin Botezatu, a încheiat două acorduri cadru cu statul, de 55 mil. lei, respectiv 33 mil. lei, pentru a furniza combinezoane şi viziere de protecţie, în contextul epidemiei de coronavirus.

„Până în prezent a fost încheiat un singur contract subsecvent pentru produsul viziere, pentru jumătate din cantitatea din acordul cadru şi urmează să livrăm şi apoi să facturăm. Firma nu confecţionează aceste produse, ci le importă. (…) Ceea ce ne interesează acum, mai presus de toate, este să livrăm în bune condiţii aceste produse, absolut necesare pentru lupta împotriva Covid-19”, a răspuns la solicitarea ZF Ionuţ Marin, unul dintre asociaţii Viggo Fashion International SRL.

Compania a participat la o achiziţie derulată de Oficiul Naţional pentru Achiziţii Centralizate (ONAC) în urma unui anunţ publicat în SEAP. Astfel, s-a organizat o licitaţie unde au participat mai multe companii.

Viggo Fashion International SRL a câştigat un acord cadru de 54 mil. lei pentru furnizarea a 500.000 de combinezoane şi un altul în valoare de 33 mil. lei pentru 1,75 milioane de viziere de protecţie, livrarea urmând a se face etapizat pe parcursul a 45 de zile calendaristice.

Compania administrată de Ionuţ Marin are un număr mediu de 20 de angajaţi, afaceri de 5,1 mil. lei şi o pierdere de 300.000 de lei în 2018, ultimul an pentru care există date publice disponibile, potrivit datelor de la ministerul de Finanţe.