Cum a transformat pandemia cea mai bună perioadă a anului pentru piaţa de tâmplărie. Producătorii: Suntem afectaţi, căutăm soluţii, comenzile au scăzut puţin, lanţurile de distribuţie funcţionează satisfăcător, cu excepţia celor din Italia. „Pentru noi primăvara însemna, în mod obişnuit, creşterea cererii de tâmplărie“
Autor:
Alina-Elena Vasiliu
30.03.2020
Companiile din producţia de uşi şi ferestre, o piaţă dominată de antreprenori locali, încearcă să ţină producţia pe linia de plutire, chiar şi în contextul epidemiei de coronavirus, şi folosesc toate reţelele de distribuţie încă disponibile în România, dar şi în străinătate.
„Deocamdată, e clar că suntem afectaţi, ca toată lumea de altfel. E prematur să facem previziuni, deoarece pentru noi primăvara însemna, în mod obişnuit, creşterea cererii de tâmplărie. În contextul actual lucrăm să găsim soluţii de a ne susţine ca şi companie şi să menţinem moralul ridicat“, spun reprezentanţii Izotec, un producător de uşi şi ferestre din PVC din Piatra-Neamţ.