Cum a transformat pandemia cea mai bună perioadă a anului pentru piaţa de tâmplărie. Producătorii: Suntem afectaţi, căutăm soluţii, comenzile au scăzut puţin, lanţurile de distribuţie funcţionează satisfăcător, cu excepţia celor din Italia. „Pentru noi primăvara însemna, în mod obişnuit, creşterea cererii de tâmplărie“

Autor: Alina-Elena Vasiliu 30.03.2020

Companiile din producţia de uşi şi feres­tre, o piaţă dominată de antreprenori locali, încea­rcă să ţină producţia pe linia de plutire, chiar şi în contextul epidemiei de corona­vi­rus, şi folosesc toate reţelele de distribuţie încă disponibile în România, dar şi în străi­nă­ta­te.

„Deocamdată, e clar că suntem afectaţi, ca toată lumea de altfel. E prematur să facem previziuni, deoarece pentru noi primăvara însemna, în mod obişnuit, creşterea cererii de tâmplărie. În contextul actual lucrăm să găsim soluţii de a ne susţine ca şi companie şi să menţinem moralul ridicat“, spun repre­zen­tanţii Izotec, un producător de uşi şi fe­res­tre din PVC din Piatra-Neamţ.