Criza coronavirus. Şeful grupului Telekom România: Operaţional stăm bine şi cererea este mai mare. Nu dăm afară şi nu trimitem în şomaj tehnic niciun om

Autor: Adrian Seceleanu 31.03.2020

Compania cu afaceri de un miliard de euro pe an va discuta cu fiecare client în parte situaţia facturilor dacă aceştia au dificultăţi pe fondul crizei, dar nu are în plan o „amnistie generală“.

Grupul Telekom România nu şi-a revizuit încă estimările de business pentru acest an dar analizează cu atenţie fiecare euro cheltuit şi îşi va reanaliza priorităţile din punct de vedere al investiţiilor în condiţiile crizei generate de epidemia cu noul coronavirus, a declarat Miroslav Majoros în cadrul unei conferinţe de presă online, organizate de operator prin intermediul platformei americane Zoom.

„Sperăm să nu avem un impact în primul trimestru. Din punct de vedere operaţional businessul merge bine, e normal, avem cerere mai mare, iar mai puţin clienţi pleacă din reţea în acest moment, nimeni nu vrea să facă asta în criză“, a declarat şeful Telekom România.