Măsurile luate de CEC Bank în criza COVID-19: Angajaţii lucrează prin rotaţie câte două săptămâni, în oraşele mari au rămas 70% din agenţii deschise, iar toţi angajaţii peste 60 de ani au fost trimişi acasă

Autor: Alex Ciutacu 01.04.2020

♦ CEC Bank derulează un proiect-pilot de unificare a funcţiilor de ofiţer de cont şi casier în sucursale şi spune că acesta nu implică disponibilizări.

CEC Bank, cea mai mare bancă a statului român, a decis ca personalul băncii să lucreze prin rotaţie, fără afectarea drepturilor salariale, în contextul în care banca a luat o serie de măsuri pentru a proteja angajaţii, clienţii, dar şi pentru a asigura con­tinuitatea operaţională din cauza crizei coronavirus.

„Începând cu această săptămână, ca măsură din planul de continuitate a afacerii, am imple­men­tat rotaţia personalului băncii. Astfel, majori­ta­tea angajaţilor băncii vin prin rotaţie la muncă, timp de 14 zile calendaristice. Desigur, fără afec­tarea drepturilor salariale“, a explicat pentru ZF, Bogdan Neacşu, directorul general al CEC Bank.