Măsurile luate de CEC Bank în criza COVID-19: Angajaţii lucrează prin rotaţie câte două săptămâni, în oraşele mari au rămas 70% din agenţii deschise, iar toţi angajaţii peste 60 de ani au fost trimişi acasă
♦ CEC Bank derulează un proiect-pilot de unificare a funcţiilor de ofiţer de cont şi casier în sucursale şi spune că acesta nu implică disponibilizări.
CEC Bank, cea mai mare bancă a statului român, a decis ca personalul băncii să lucreze prin rotaţie, fără afectarea drepturilor salariale, în contextul în care banca a luat o serie de măsuri pentru a proteja angajaţii, clienţii, dar şi pentru a asigura continuitatea operaţională din cauza crizei coronavirus.
„Începând cu această săptămână, ca măsură din planul de continuitate a afacerii, am implementat rotaţia personalului băncii. Astfel, majoritatea angajaţilor băncii vin prin rotaţie la muncă, timp de 14 zile calendaristice. Desigur, fără afectarea drepturilor salariale“, a explicat pentru ZF, Bogdan Neacşu, directorul general al CEC Bank.