Penny Market: Bugetul de investiţii rămâne deocamdată neschimbat, dar totul va depinde de evoluţia pandemiei

Autor: Cristina Roşca 01.04.2020

Retailerul activ pe formatul de discount are în România o reţea de peste 250 de magazine şi afaceri de circa 4 mld. lei în 2019, conform estimărilor ZF.

Lanţul de magazine de tip discount Penny Market nu şi-a modificat strate­gia de investiţii în contextul pandemiei ac­tuale, însă acest lucru s-ar putea în­tâmpla, iar eventualele decizii vor de­pinde de evoluţia viitoare a numărului de îmbolnăviri, de măsurile luate de auto­rităţi şi de situaţia economică.

„Bugetul de investiţii rămâne deo­cam­dată neschimbat. Conform pla­nu­rilor de expansiune anunţate la înce­pu­tul anului, ne dorim să deschidem 20 – 25 de noi magazine în 2020, astfel încât, până în 2025 să atingem un număr total de 400 de magazine Penny deschise în România“, spun oficialii companiei.