Antreprenori locali. Nicoleta Hriţcu, asociat Cuptorul Moldovencei din Iaşi: Vânzările sunt la jumătate faţă de aceeaşi perioadă din 2019

Autor: Alina-Elena Vasiliu 03.04.2020

♦ Familia Hriţcu a obţinut în 2019 o cifră de afaceri de 2 mil. euro cu cele două branduri de magazine de dulciuri pe care le au în Iaşi – Cuptorul Moldovencei şi Glazurai.

Familia Hriţcu, proprietara lanţului de magazine cu deserturi Cuptorul Moldovencei din Iaşi, spune că businessul a scăzut în ultimele săptămâni, din cauza pandemiei de COVID-19, dar merge mai departe cu planurile de dezvoltare demarate la începutul anului.

„Noi continuăm să funcţionăm, pentru că la noi clienţii cumpără şi pleacă, funcţionăm în sistem to-go. Este însă mai dinamică partea de livrări în această perioadă. Am încheiat parteneriate cu firme de curierat şi livrăm produse. Vânzările sunt însă la jumătate faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Oricum, în această perioadă, vânzările sunt în general mai mici faţă de restul anului pentru că suntem în postul dinaintea Paştelui”, spune Nicoleta Hriţcu, unul dintre asociaţi.