ZF Live. Cristian Hossu, Universum: Ne-am repliat foarte repede, am reorientat resursele pe care le aveam într-un business model nou

Autor: Miruna Diaconu 02.04.2020

Cristian Hossu, managing partner la Universum, unul dintre cei mai mari organizatori de evenimente din România, spune că în această perioadă businessul de evenimente nu mai merge şi a fost nevoit să anuleze câteva zeci de evenimente care erau planificate în lunile martie, aprilie şi mai. Singura soluţie a fost o reorientare a businessului către partea de catering.

„Ne-am repliat foarte repede, pentru noi planul a fost simplu. Am trecut şi prin criza din 2008, iar atunci  am învăţat că trebuie să te mişti extraordinar de repede şi să iei nişte decizii destul de dramatice. Am reorientat toate resursele pe care le aveamşi 80 de oameni pe un business model nou, astfel, am lansat good-food.ro“, spune Cristian Hossu, managing partner la Universum şi good-food.ro, în cadrul emisiunii de business ZF Live.

Good-food.ro este un serviciu pe bază de abonament care livrează în fiecare zi până la ora 12 meniul de prânz şi cina gătite, iar până în acest moment au ajuns la 480 de porţii livrate. Capacitatea businessului este de circa 2000 de porţii pe zi, dar 1500 de porţii pe zi reprezintă necesarul pentru ca businessul să supravieţuiască.

“În acest moment operăm pe linii de credit, tot ce înseamnă cash operaţional al acestui business este pe linia de credit, de asta trebuie în maxim trei săptămâni să începem cu 1000 de portii, iar în  a patra să mergem cu 1500 de porţii”, spune Cristian Hossu.