Signal Iduna: Cererea de asigurări de sănătate a crescut cu 30% în luna martie faţă de lunile anterioare

Autor: Mircea Nica 07.04.2020
Anul acesta, Signal Iduna are în plan menţinerea creşterii pe segmentul de clienţi corporate, dar şi o dezvoltare pe segmentul de clienţi persoane fizice, acesta fiind al doilea an de activitate pe acest segment. Signal Iduna România, companie mem­bră a grupului german Signal Iduna, a obser­vat o cerere de asigurări de sănătate cu 30% mai mare în luna martie a anului 2020 com­pa­rativ cu lunile anterioare, având în vedere actuala criză provocată de pandemia de coronavirus, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii societăţii la solicitarea ZF. „Pe segmentul persoanelor fizice am asistat la o surpriză în luna martie. Cererea de asigurări de sănătate a crescut cu peste 30% faţă de lunile anterioare. Business-ul nostru pe segmentul de clienţi corporate presupune un proces de vânzare mai lung. Astfel, nu am observat încă un impact în zona de vânzări noi. Signal Iduna a luat toate măsurile necesare în această perioadă pentru a reduce ris­cul de îmbolnăvire în rândul angajaţilor şi pen­tru a asigura continuitatea activităţii, toa­te procesele operaţionale şi tehnice fiind relo­cate şi adaptate pentru sistemul work from home“, a transmis Signal Iduna pentru ZF.