Signal Iduna: Cererea de asigurări de sănătate a crescut cu 30% în luna martie faţă de lunile anterioare
Autor:
Mircea Nica
07.04.2020
Anul acesta, Signal Iduna are în plan menţinerea creşterii pe segmentul de clienţi corporate, dar şi o dezvoltare pe segmentul de clienţi persoane fizice, acesta fiind al doilea an de activitate pe acest segment.
Signal Iduna România, companie membră a grupului german Signal Iduna, a observat o cerere de asigurări de sănătate cu 30% mai mare în luna martie a anului 2020 comparativ cu lunile anterioare, având în vedere actuala criză provocată de pandemia de coronavirus, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii societăţii la solicitarea ZF.
„Pe segmentul persoanelor fizice am asistat la o surpriză în luna martie. Cererea de asigurări de sănătate a crescut cu peste 30% faţă de lunile anterioare. Business-ul nostru pe segmentul de clienţi corporate presupune un proces de vânzare mai lung. Astfel, nu am observat încă un impact în zona de vânzări noi. Signal Iduna a luat toate măsurile necesare în această perioadă pentru a reduce riscul de îmbolnăvire în rândul angajaţilor şi pentru a asigura continuitatea activităţii, toate procesele operaţionale şi tehnice fiind relocate şi adaptate pentru sistemul work from home“, a transmis Signal Iduna pentru ZF.