Răzvan Orbulescu, FrieslandCampina: Cererea pentru produse Napolact a crescut cu 30-50% în martie faţă de media unei luni. Fabricile lucrează la capacitate maximă. FrieslandCampina România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de lactate, a terminat anul 2019 cu afaceri de peste 90 mil. euro, conform estimărilor anterioare furnizate de companie

Autor: Mădălina Dediu Panaete 07.04.2020
Răzvan Orbulescu, marketing director al FrieslandCampina Româ­nia, producătorului brandului româ­nesc de lactate Napolact, spune că pe fondul pandemiei de COVID-19, cererea de produse este într-o creştere accentuată şi se aşteaptă ca această situaţie să continue. „Suntem cu toţii conştienţi de ex­plozia vânzărilor produselor ali­men­tare. În cazul nostru, cererea de pro­duse Napolact a crescut cu 30-50% faţă de media unei luni. Colegii noştri din fabricile de la Cluj şi Mureş, precum şi cei din depozite muncesc zi şi noapte pentru a se asigura că pro­dusele noastre ajung în magazine şi pe masa tuturor românilor“, a spus mana­gerul pentru ZF.