CGS România, cel mai mare operator de call centere, vine cu o veste extraordinară: Am primit comenzi ferme pentru a mai angaja încă 400 de oameni. Clienţii noştri din afară au o mare problemă în India şi Filipine, pentru că angajaţii de acolo nu prea au net acasă. Noi nu avem probleme cu aşa ceva

Autor: Cristina Bellu 08.04.2020
Computer Generated Solutions România (CGS), subsidiara locală a companiei americane cu acelaşi nume, principalul furnizor de servicii de outsourcing de pe piaţa autohtonă, vrea să-şi crescă echipa cu 436 de angajaţi, în contextul în care există încă cerere pe acest segment de piaţă, iar România dispune de o infrastructură bună de comunicaţii, care poate să ofere accesul rapid la munca de acasă, în comparaţie cu alte state ale lumii. „Clienţi de-ai noştri, cu expunere mare în Asia, în ţări precum India şi Filipine, au fost grav afectaţi în ultima perioadă pentru că în acele regiuni nu există facilităţi de lucru de acasă. Infrastructura de comunicaţii din acele state, dar şi din unele ţări din Europa, nu este la fel de bună ca cea din România. De aceea, în ultimele trei săptămâni am primit comenzi ferme de a angaja peste 400 de oameni. Mai exact, în acest moment avem deshise 436 de poziţii noi“, a spus Vladimir Sterescu, country manager al CGS România, invitat în cadrul emisiunii de business ZF Live. El menţionează că întregul proces de recrutare se desfăşoară exclusiv remote (de acasă-n. red.), iar pe toată perioada restricţiilor impuse de pandemia de COVID-19 lucrul angajaţilor se va desfăşura de acasă, compania funcţionând deja de o lună cu un procent de peste 90% dintre angajaţi în această variantă de lucru.