ZF Live. Anca Nuţiu, director executiv marketing şi management produse la BRD: Am avut 30.000 de cereri pentru amânarea ratelor, 10% din clienţii noştri care aveau credite au aplicat

Autor: Miruna Diaconu 09.04.2020
♦ Până la intrarea în vigoare a OUG nr. 37/2020 care prevede amânarea plăţii ratelor cu până la nouă luni, BRD a aplicat o soluţie proprie de amânare a ratelor până la trei luni ♦ Până la 31 martie, când a intrat în vigoare ordonanţa 37, BRD a avut peste 20.000 de cereri şi a mai primit în jur de 10.000 de solicitări ulterior, pe soluţia ordonanţei de guvern. Anca Nuţiu, director executiv marketing şi management produse la BRD, a declarat că circa 30.000 de cereri au fost primite de bancă din partea clienţilor, persoane fizice, afectaţi de criza coronavirusului, pentru a li se amâna ratele la credite. Numărul de cereri primite reprezintă 10% din totalul de clienţi care aveau la momentul respectiv credite la BRD. „Până la 31 martie, când a intrat în vigoare ordonanţa de urgenţă nr. 37, noi am avut peste 20.000 de cereri venite din partea clienţilor noştri. Avem în jur de 10.000 de clienţi care au aplicat pe soluţia ordonanţei de urgenţă nr. 37, care urmează să fie analizaţi şi procesaţi. Este un termen limitat, clienţii pot să aplice până la 15 mai. Trebuie să vedem şi ce se întâmplă cu legea (iniţiată de PSD - n.red.) din Parlament“, a spus Anca Nuţiu, director executiv marketing şi management produse la BRD, în cadrul emisiunii de business ZF Live.