Fondatorul importatorului de jucării Nichiduţă Trading: „A fost o creştere de 25-30% pe partea de jucării, se cumpără cele care implică joaca în familie“. Perioada de izolare îi determină pe părinţi să cumpere jucării pentru a le oferi o activitate copiilor. Creşterea cererii pe site-ul nichiduta.ro a fost de 25-30%, comparabilă cu perioada Crăciunului, din datele ZF
Autor:
Georgiana Mihalache
09.04.2020
Toboganele pentru copii şi produsele consumabile pentru bebeluşi au fost cele mai căutate produse în ultimele săptămâni de pe site-ul Nichiduţă Trading, o companie înfiinţată în 2012 de doi antreprenori din Constanţa. „A fost o creştere de 25-30% pe partea de jucării. Am văzut creştere şi la produsele consumabile pentru bebeluşi. Cred că toţi care au avut stocuri au înregistrat o creştere, ţine şi de acest lucru. În mare parte s-au cumpărat jucăriile care implicau joaca în două, trei persoane, lucruri de familie, joculeţe. Foarte multe tobogane de copii au fost vândute pentru că nemaiputându-i scoate afară, cauţi variante“, a spus Daniel Minciună, fondatorul Nichiduţă Trading.