Startup-ul Future WorkForce a programat un robot UiPath să genereze automat adeverinţele pentru angajaţii care trebuie să se deplaseze la muncă în starea de urgenţă

Autor: Adrian Seceleanu 09.04.2020

Future WorkForce, un start-up din Cluj fondat de un grup de foşti coporatişti cu experienţă în IT, care instalează roboţi soft­ware UiPath în companii, a dezvoltat un robot software care automatizează eliberarea adeverinţelor pentru angajaţii care trebuie să se deplaseze la muncă.

“Automatizarea acestui proces de HR permite atât eliberarea adeverinţelor, cât şi actualizarea lor în numai 10 secunde, faţă de 2-3 minute în cazul în care operaţiunea se efectuează manual. Astfel, eficientizarea timpului este de până la 94% pentru această acţiune. Odată instalată şi configurată această soluţie pe computerul clientului, specialistul de HR sau managerul unei echipe numeroase trimite către robot o listă în Excel cu datele angajaţilor care se deplasează la muncă. Robotul, la rândul său, începe actualizarea datelor în adeverinţă, apoi o trimite către fiecare angajat în parte pe email sau pe WhatsApp, în format PDF”, conform companiei.

Automatizarea se face de către Future WorkForce gratuit, utilizând tehnologia UiPath.

“Perioada aceasta ne provoacă să schimbăm multe aspecte în felul în care muncim. Important este să găsim şi să adoptăm soluţii eficiente pentru cât mai multe dintre activităţile profesionale, iar, din fericire, tehnologia, sau, şi mai specific, automatizarea, în cazul nostru, joacă un rol esenţial în transformarea acestor paradigme. Avem mai multe soluţii care pot fi folosite cu succes mai ales în această perioadă, dar robotul pentru eliberarea şi actualizarea adeverinţelor angajaţilor care nu pot lucra de acasă, oferit gratuit companiilor spre utilizare, este felul nostru de a contribui la eforturile pe care le fac startup-urile tech pentru a susţine mediul de business din România pe perioada crizei provocate de pandemie,” a declarat Mihaela Moisă, co-fondator Future WorkForce.

Future WorkForce a dezvoltat şi o soluţie care face preselecţia CV-urilor candidaţilor cu profil de LinkedIn pe baza unor cerinţe predefinite ale postului pentru firmele care în această perioadă fac recrutări în regim de urgenţă pentru anumite poziţii.  
Printre cei peste 25 de clienţi ai companiei se numără cele mai importante bănci din România, companii de asigurări, respectiv telecom.

Urmăriţi povestea start-up-ului Future WorkForce în cadrul emisiunii ZF IT Generation