Agenţia de marketing Data Revolt: Ne păstrăm ţinta de dublare a veniturilor în 2020. „Există business-uri care îşi restrâng activitatea, dar cei mai mulţi clienţi ai noştri şi-au mărit bugetele în această perioadă“

Autor: Adrian Seceleanu 13.04.2020

Agenţia de marketing Data Revolt, înfiinţată în anul 2018, cu un portofoliu de peste 50 de clienţi în România şi pe mai multe pieţe internaţionale, îşi menţine estimarea de dublare a afacerilor în 2020 în ciuda crizei.

„Data Revolt a crescut în anul 2019 de 6 ori cifra de afaceri faţă de 2018, iar pentru 2020 ne-am propus să dublăm creşterea faţă de anul anterior. Începutul anului a fost una din cele mai aglomerate perioade, cu clienţi noi, lansări de echipe specializate pe e-commerce (platforme, infrastructură şi consultanţă), o creştere a echipei cu 30% şi includerea de specializări noi (programm­atic). Deocamdată nu ne gândim să modi­ficăm estimările pentru că vedem potenţial în digital şi e-commerce chiar şi cu urmările pe care le are distanţarea socială“, a declarat pentru ZF Cosmin Nastasă, cofondator al companiei.