OLX, cel mai puternic site de anunţuri online din România, cu peste 800.000 de vizitatori pe zi, investeşte 1 mil. dolari în rebranding. Compania este controlată de gigantul Naspers din Africa de Sud şi a înregistrat în 2018 afaceri de 106,3 mil. lei (22,8 mil. euro) şi un câştig net de 27,5 mil. lei

Autor: Adrian Seceleanu 16.04.2020

OLX.ro, cea mai mare platformă de anunţuri de pe piaţa locală, care atrage zilnic între 700.000 şi 1.000.000 de vizitatori unici, cu afaceri de peste 100 mil. lei în 2018, a investit un milion de dolari în rebranding, ca parte a unei strategii derulate la nivel global de grupul Naspers din Africa de Sud, proprietarul platformei.

„Procesul de rebrading reprezintă cel mai mare upgrade al platformei OLX din ultimii 11 ani, cu îmbunătăţiri majore la nivel de interfaţă (chat, posting, browsing, social experience), atât pe web, cât şi în aplicaţie. La nivel de grup, investiţia în rebranding a ajuns la suma de 1 milion de dolari, semnalând angajamentul companiei faţă de piaţa de e-commerce“, conform datelor companiei.