Criza coronavirus. Retailerul online Bonami: Iniţial am înregistrat scăderi, însă apoi vânzările ne-au depăşit aşteptările. În 2019, magazinul online Bonami, parte a grupului ceh Milton, a înregistrat o cifră de afaceri de 55 milioane euro la nivel de grup, în creştere cu 30% faţă de 2018

Autor: Ioana Nita 16.04.2020

Retailerul online de origine cehă Bonami, specializat în comercializarea de produse de mobilier şi decoraţiuni interioare, prezent şi pe piaţa locală, a înregistrat vânzări cu 10% mai mari în luna martie a acestui an comparativ cu previziunile sale în această perioadă de criză cauzată de pandemia de coronavirus.

Iniţial însă, compania a înregistrat o scădere a vânzărilor în perioada imediat următoare declanşării pandemiei, tendinţa pieţei fiind aceea de creştere pe zona alimentară şi farmaceutică.

Cu toate acestea, ulterior vânzările au depăşit previziunile: „Oamenii s-au aprovizionat, iar acum au mult timp liber la dispoziţie. De aceea se concentrează pe locul în care îşi petrec cea mai mare parte a timpului, propriul cămin“, a precizat Pavel Voparil, CEO-ul Bonami.