#zftrebuiesarepornimeconomia. Joanna Jozwiak, CEO al CCC România: Comportamentul de consum va reveni la normal, odată ce şi economia îşi va reveni

Autor: Cristina Roşca 23.04.2020

♦ Retailerul polonez de pantofi CCC are în România 71 de magazine fizice, dintre care nouă au fost deschise în 2019 ♦ Grupul-mamă are şi operaţiuni online pe plan local – atât site-ul epantofi.ro, cât şi, mai nou, un magazin pe internet pentru CCC.

Pandemia de COVID-19 ar putea schimba compor­ta­mentul de consum pe termen lung, mai exact i-ar putea determina pe români să se orienteze mai mult către online pentru a face shopping, crede Joanna Jozwiak, general manager al retailerului de încălţăminte CCC în România şi director expansiune pieţe globale CCC. Ea adaugă însă că alte schimbări în compor­tamentul de consum vor fi pe termen mai scurt, de câteva luni, mai exact cum­pă­ta­rea şi atenţia mai mare la mo­dul cum sunt cheltuiţi banii.

„Deja putem să observăm modul în care epidemia şi autoizolarea au afectat comportamentul cons­­u­matorilor. Consumatorii se orien­tează către opţiuni digitale, iar aceas­tă schimbare în comportament poate avea un impact în obi­ce­iu­rile de consum pe termen lung”,  spune ea.