Chiar dacă restaurantele sunt închise, vânzările de vinuri ale Purcari au crescut. Acţiunile se apreciază la Bursa de la Bucureşti. Ce spune compania despre răscumpărări de acţiuni

Autor: Liviu Popescu 23.04.2020

Purcari raportează o creştere a vânzărilor de 9% în T1/2020, susţinută de majorarea cu 36% în România Restaurentele s-au închis pe finalul lunii martie.

Purcari (WINE), companie vinicolă regională şi care cuprinde o familie de patru vinării, în Republica Moldova şi în România, a anunţat într-o prezentare către investitori că veniturile pe T1/2020 s-au majorat cu 9% faţă de acelaşi trimestru al anului trecut. Astfel, potrivit calculelor ZF, vânzările Purcari au ajuns la circa 46 mil. lei în primele trei luni din 2020.  

Această dinamică a fost susţinută de majorarea vânzărilor cu 36% în piaţa din România, Polonia (12%), Ucraina (61%). Pe de altă parte, Purcari a înregistrat scăderi în China (50%) şi în Republica Moldova (17%), segment care este afectat de reducerea vânzărilor în HORECA.