Brandul românesc de cafenele 5 to go, dezvoltat de Radu Savopol şi Lucian Bădilă, a semnat în ultima lună 9 contracte de franciză noi, în Bucureşti, Cluj şi Călăraşi

Autor: Roxana Rosu 23.04.2020

Brandul românesc de cafenele 5 to go, dezvoltat de Radu Savopol şi Lucian Bădilă, a semnat în ultima lună contracte pentru 9 francize noi, în Bucureşti, Cluj şi Călăraşi, şi a continuat amenajarea unor noi locaţii, zece dintre acestea fiind pregătite pentru deschidere.

„Cu toate că trecem printr-o situaţie dificilă la nivel internaţional, noi, grupul 5 to go, am încercat în această perioadă să ne continuăm activitatea, în limita permisă de legislaţie şi de regulile de siguranţă, să rămânem optimişti, dar şi conectaţi cu comunitatea 5 to go, atât francizaţi cât şi consumatori şi prieteni ai mărcii. Vrem să revenim cu forţe proaspete după această criză şi să optimizăm activitatea pentru a reuşi să ne îndeplinim targetul pentru anul în curs. Astfel, din 15 martie şi până la ora actuală am reuşit să semnăm 9 francize, dintre care 4 sub conceptul de Pro Unit, am finalizat 10 amenajări de noi locaţii şi mai avem alte 15 în curs, am închiriat 3 spaţii şi am relocat altele 3 din nereguli legate de chirie. În plus, am decis că e momentul să continuăm dezvoltarea business-ului 5 to go şi către alte direcţii. Astfel, am listat două dintre produsele noastre, siropul pentru acasă şi cănile din porţelan, pe platforma celui mai mare retailer online local”,  a declarat Radu Savopol, co-fondator 5 to go.

Compainia a anunţat anterior că toate unităţile 5 to go vor fi redeschise pe 5 mai, însă vor funcţiona în regim de „to go” şi „drive through”.