Brandul Dacia, cea mai drastică scădere a vânzărilor între mărcile Renault: minus 40% în primul trimestru al anului

Autor: Roxana Rosu 23.04.2020

Vânzările brandului Dacia la nivel global, incluzând autoturisme şi autovehiculelor comerciale uşoare, au căzut în primul trimestru cu 40%, la un total  de 110.279 unităţi, din care autoturismele reprezintă 101.778 unităţi, în scădere cu 40,6% faţă de perioada similară din 2019, potrivit raportului financiar al grupului Renault.

În total, grupul francez a înregistrat o scădere de 19% a veniturilor, la 10,1 miliarde euro, în contextul situaţiei create la nivel global de pandemia de COvid 19.

În primele trei luni ale anului compania a vândut 672.962 autovehicule, în scădere cu 26%, în condiţiile în care piaţa auto globală a căzut cu 25%, iar majoritatea fabricilor au fost închise în luna martie.