Artizanul expansiunii Zara în România a intrat în antreprenoriat pariind pe cafea de specialitate: Ne bugetaserăm creştere de 25% în 2020, dar vom avea o scădere de 50%

Autor: Cristina Roşca 24.04.2020

♦ Extinderea în zona de „to go“ era în planul nostru încă dinainte de această pandemie, fiind un segment de piaţă extrem de ofertant. Rămâne să vedem însă în ce direcţie vom merge odată ce vom redeschide şi după ce se vor ridica toate restricţiile actuale.

Mihai Cioltea, românul de 42 de ani care s-a ocupat timp de opt ani de expansiunea grupului Inditex, proprietarul Zara, în România, Kazahstan şi Rusia, a intrat în antreprenoriat în noiembrie 2018 pariind pe un segment în plină dezvoltare, cel al cafenelelor de specialitate. Criza provocată de pandemia de Covid-19 a lovit însă din plin acest sector, cafenelele fiind închise.

„Pandemia ne-a afectat fundamental, fiind nevoiţi să închidem ambele unităţi. De asemenea, nefiind focusaţi până acum pe vânzarea în mediul online sau pe livrări, a trebuit să ne reorientăm şi, astfel, am reuşit să introducem în această perioadă un nou serviciu: livrarea de cafea proaspăt prăjită, boabe sau măcinată, în Bucureşti”, spune Cioltea.