Unilever: Ne aşteptăm ca pandemia de COVID-19 să schimbe comportamentul de consum pe termen lung. „Vedem că oamenii fac stocuri, dar nu mai consumă aproape deloc bunuri în afara locuinţei, iar acest lucru afectează în special diviziile noastre de îngheţată şi de food service”

Autor: Cristina Roşca 26.04.2020

Comportamentul de consum se va schimba pe termen lung ca urmare a pandemiei de COVID-19 şi ca urmare a crizei economice provocate de aceasta, spune Alan Jope, CEO al grupului Unilever.

„COVID-19 are un impact fără precedent asupra oamenilor şi a econo­miilor de pretutindeni. Unilever s-a miş­cat rapid pentru a putea menţine func­ţionale operaţiunile în timpul crizei şi pen­tru a ne pregăti de creştere în noua nor­malitate.“

Executivul Unilever spune că fabricile companiei funcţionează în pofida numeroaselor schimbări care au loc pe întreg lanţul de producţie, astfel că produsele au fost prezente pe rafturile magazinelor. „De asemenea, dezvoltăm producţia unde e nevoie, adică la ali­men­te şi bunuri de îngrijire.“